Gert-Jan van Meer Manager Corporate Recruitment +31 (0)30 663 7188
Waarom Ordina? Contact Neem contact op met Gert-Jan van Meer

Oog voor persoonlijke ontwikkeling

De persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers vinden we belangrijk. Daarom heeft Ordina een HR-beleid dat hierop aansluit. Binnen dit beleid speel je zelf een actieve rol. Je manager of coach kan je verder faciliteren bij de invulling hiervan.

Allereerst kennen we een uitgebreid beleid rond Human Talent Management (HTM). HTM bestaat uit onder meer enkele online tools die je inzicht geven in je persoonlijkheid en gedrag in werksituaties. Deze tools kunnen je helpen een pad uit te stippelen voor je verdere persoonlijke ontwikkeling. Ook de HTM-rol (=functie) die je hebt en de resultaatverantwoordelijkheden die daarbij horen, helpen hierbij.

Human Performance Management (HPM) is het beoordelingsbeleid van Ordina. Ieder jaar vinden minimaal een drietal gesprekken plaats met je leidinggevende over op te stellen doelstellingen en te behalen resultaten. HPM zorgt ervoor dat duidelijk is wat jij van Ordina kan verwachten en wat Ordina van jou kan verwachten.

Als laatste kennen we Human Benefits Management (HBM), het beloningsbeleid van Ordina. De rol die je hebt, je persoonlijke en professionele ontwikkeling én je prestaties zijn bepalend voor de hoogte van jouw totale salaris. Het uitgangspunt is dat je bij Ordina mag rekenen op een solide, marktconforme basis en een uitdagende bonus.

Uitstekende arbeidsvoorwaarden

Als moderne werkgever biedt Ordina een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden. Natuurlijk verdien je een goed salaris. En een goede pensioenregeling maakt uiteraard ook deel uit van het arbeidsvoorwaardenpakket.

Salaris

Het salaris bij Ordina is afgestemd op je rol, ervaring en prestaties. Als je goed presteert, kun je in iedere rol een salaris verdienen dat boven het gemiddelde van de markt ligt. Groei je in je rol en neem je meer verantwoordelijkheid, dan staat daar ook een hogere beloning tegenover. Bovendien zijn er volop ontwikkelingsmogelijkheden en carrièrekansen waardoor je jouw toekomst en dus je beloning grotendeels zelf in de hand hebt.

Winstdelingsregeling

Voor alle medewerkers van Ordina in Nederland geldt een winstdelingsregeling, die mee ademt met het resultaat van Ordina. Dat betekent dat het financiële resultaat van Ordina bepaalt hoeveel geld beschikbaar is om uit te keren.
De regeling kent drie varianten. In elke variant wordt het beschikbare bedrag voor winstdeling bepaald door het resultaat van Ordina. Voor Management en voor Commercie PS&P wordt, binnen de beschikbare winstdelingspot voor die groep, gedifferentieerd naar geleverde prestaties. Voor alle overige medewerkers wordt het winstdelingsprincipe toegepast zonder te differentiëren naar prestatie.
Daarnaast is er een apart budget om uitzonderlijke prestaties te belonen, onafhankelijk van de winstdelingsregeling.

Flexibele arbeidsvoorwaarden

Ordina kent een groot pakket aan flexibele arbeidsvoorwaarden. Via ons intranet kun je grotendeels je eigen secundaire arbeidsvoorwaarden samenstellen en besteden. Wil je minder leaseauto en meer pensioen? Tijdelijk ouderschapsverlof en dus wat minder verdienen? Wil jij je vakantiegeld maandelijks uitgekeerd hebben? Of in december? Dan kan dat gewoon. Je besteedt je arbeidsvoorwaarden individueel en kunt ze wijzigen wanneer je maar wilt.

Goede regelingen

Van een aantal regelingen vinden we dat ze voor iedereen moeten gelden, zoals een goede pensioenregeling, een ANW- hiaatverzekering en een ongevallenverzekering. Ook zoeken we naar steeds meer mogelijkheden om door collectief in te kopen voordelen te halen, zoals betere voorwaarden en een lage premie. Onze uitstekende ziektekostenverzekering is daar een voorbeeld van.

Faciliteiten

Uiteraard stelt Ordina faciliteiten beschikbaar die nodig zijn om je werk goed en met plezier te doen. Veelal krijg je de beschikking over een leaseauto, een laptop en een telefoon van de zaak.

Trainingsmogelijkheden

Wil jij je blijven ontwikkelen en voorop lopen in je vakgebied? De Ordina Academy biedt medewerkers van Ordina een uitgebreid en divers aanbod aan trainingen, workshops en ontwikkelingsmogelijkheden. En hierbij maken we veel gebruik van de kennis die we in huis hebben.

Zo hebben we verschillende Thought Leaders bij Ordina rondlopen. Thought Leaders zijn professionals die zich vakinhoudelijk onderscheiden en vooroplopen waar het gaat om technologie en innovatie. En ze zijn bedreven in het delen van hun kennis met vakgenoten.

Er is altijd wel een workshop of training die bij je past. Of je nu een consultant, ICT’er, commerciant, manager of stafmedewerker bent. Jaarlijks verzorgen onze in-house trainers en opleidingspartners ruim 100 trainingen in onze kantoren in Nieuwegein en Groningen.

En wist je dat de dienstverlening van de Ordina Academy verder gaat? De Academy biedt je volop mogelijkheden voor je persoonlijke- en loopbaanontwikkeling.

Vooruitstrevende dienstverlener

Werken bij Ordina betekent werken bij een vooraanstaande en vooruitstrevende dienstverlener in ICT, consulting en business solutions. Je begeleidt en adviseert je klant op weg naar nieuwe oplossingen die we zelf ook implementeren. Omdat we actief zijn in onder andere de Finance- en Public-markt, krijg je zeker met het resultaat van je werk te maken. Of het nu gaat om identificatiesystemen, internetbetalingen of hypotheekaanvragen: onze oplossingen kom je overal tegen.